فروشگاه پرشین اسپرت

ساخت وبلاگ

خرید تردمیل

اگر به فکر خرید تردمیل کارکرده یا تردمیل استوک و یا حتی تردمیل نو هسنید حتماً سوا لاتی در مورداستفاده از تردمیل برای شما به وجود می‌آید. تردمیل یا دوثابت محبوب‌ترین دستگاه ورزشی خانگی هست. در این مقاله قصد داریم تا در مورد سولات متداول تردمیل کارکرده و نو توضیح دهیم. البته اگر هنوز تردمیل کارکرده یا نو خریداری نکرده‌اید حتماً مقالات قبلی من در مورد خرید تردمیل کارکرده را مطاله کنید. این مقالات در خرید یک دستگاه تردمیل کزکرده خوب با مشخصات فنی مناسب با توجه به شرایط فیزیکی بدن شما خواهد بود. برای دیدن لینک مقاله خرید تردمیل کارکرده کلیک کنید.

حال که بحث خرید تردمیل کارکرده شد قصد دارم تا در یایان مانند مقاله‌های قبل فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر اینترنتی را معرفی کنیم. فروشگاه‌هایی که تردمیل کارکرده، دوچرخه ثابت کارکرده، اسکی فضایی کارکرده،روئینگ و... رادارند. قبل از خرید حتماً شرایط فیزیکی بدن خود را مثل وزن و طول گام و غیره را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که حتماً این فروشگاه‌ها دارای خدمات پس از فروش یا همان گارانتی را داشته باشند.

اگر قصد خرید تردمیل کارکرده رادارید حنما به برند آن‌هم توجه داشته باشید که بازار دست‌دوم خوبی داشته باشد؛ زیرا اگر زمانی قصد فروش تردمیل کارکرده خود را داشتید به‌راحتی بتوانید این کار را انجام دهید. معولا برندهای تایوانی بازار دست‌دوم بهتری نسبت به برندهای چینی دارند. ازاین‌رو حتماً مقاله من در مورد برندهای معتبر تردمیل را مطالعه کنید.

http://persiansport.net/
 

قرار گرفتن بر روی دستگاه

ابتدا پاهای خود را بر روی تسمه تردمیل قرار ندهید بلکه ابتدا پاها را در کنار تسمه یا به‌اصطلاح بدنه تردمیل بگذارید. سپس دکمه استارت را فشار دهید و بعد از به دور چرخیدن تسمه پاها را بروی تسمه قرار دهید. این حرکت را قبل از خاموش کردن نیز انجام دهید. بر روی نمایشگر روی تردمیل می‌توانید نوع برنامه‌های تمرینی، میزان سرعت، مسافت، ضربان قلب و میزان کالری مصرفی را مشاهده کنید. در بعضی از تردمیل‌ها شیب به‌صورت دستی و در بعضی شیب به‌صورت برقی قابل تنظیم است.

نکته 1:

حتماً از نصب و سلامت کلید امنیتی دستگاه آگاهی داشته باشید زیرا بدون کلید امنیتی دستگاه کار نمی‌کند. گیره را حتماً به لباس متصل کنید تا در صورت بروز مشکل تردمیل خاموش شود.

نکته 2:

هیچ‌وقت زمان کار با تردمیل دستگاه را یک‌باره خاموش نکنید. زیر این کار باعث آسیب جدی به موتور دستگاه می‌شود.

نکته 3:

افرادی که دچار درد و مشکلات در ناحیه کمر و زانو هستند، نباید از شیب تردمیل در هنگام دویدن و پیاده‌روی استفاده کنند. حتماً قبل از استفاده از شیب با پزشک متخصص مشورت کنید.

نکته 4:

از حرکات کششی قبل و بعد از تمرین غافل نشوید. حتماً به میزان حداقل 25 دقیقه پیاده وری همراه با دویدن را در برنامه خود در جهت استفاده بهینه از تردمیل بگنجانید.

سولات متداول

در این قسمت از مقاله در مورد سؤالات متداول تردمیل کارکرده و نو و نحوه استفاده اصولی از دستگاه توضیحاتی خواهیم داد. همچنین در مورد تفاوت‌های تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی و نحوه اسنقاده هرکدام توضیحاتی خواهیم داد.

نصب و راه‌اندازی دستگاه

هر برند از تردمیل با توجه به کاتالوگ و دفترچه راهنما خود طریقه نصب متفاوتی دارد. می‌توانید از بخش پشتیبانی فروشگاه خریداری تردمیل کارکرده جهت نصب تماس حاصل کنید تا کارشناسان مرتبط برای نصب و راه‌اندازی به شما کمک کنند.

تفاوت تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی

در تردمیل کارکرده خانگی نوع موتور DC است و تحمل وزن کار و مصرف برق پایین‌تری هم نسبت به تردمیل باشگاهی دارند. قدرت موتور این دستگاه نسبت به باشگاهی کمتر است اما تاشو و برای جابه‌جایی در منزل مناسب هست. در تردمیل کارکرده باشگاهی موتور AC و قدرت موتور بالا و همچنین مصرف برق بیشتری دارد. این نوع تردمیل ها فضای بیشتری هم اشغال می‌کنند.

سرعت و شیب

در تردمیل ها سرعت و شیب دو عامل مهم هستند. در هر برندی سرعت و شیب متفاوت است. معمولاً سرعت از روی دسته تردمیل به‌صورت جهشی قابل تنظیم است و نهایت سرعت معمولاً 18 کیلومتر و شیب هم معمولاً 15 درجه واقعی هست. توصیه می‌کنم حتماً مقاله من در مورد سرعت مناسب و شیب مناسب رو مطالعه کنید.

زمان استفاده از تردمیل

سعی کنید زمان استفاده از تردمیل را در ساعت‌های شلوغ و پرمصرف نگذارید. حتماً از محافظ برق برای جلوگیری از نوسانات برق استفاده کنید. دقت داشته باشید در تردمیل های خانگی با هر دو ساعت ورزش کردن نیم ساعت به دستگاه استراحت بدهید. این کار باعث افزایش عمر موتور دستگاه می‌شود.

روغن‌کاری

روغن کاری تردمیل کارکرده یکی از عوامل مهم در طول عمر دستگاه هست. در هر 20 ساعت کاری باید 20 سی‌سی روغن مخصوص استفاده کنید. توجه داشته باشید بعد از روغن‌کاری حتماً رو تردمیل راه بروید. به‌هیچ‌عنوان بعد از روغن‌کاری دستگاه را تا و جابه چا نکید زیرا این کار باعث سرازیر شدن روغن در قسمت‌های دیگر می‌شود.

تردمیل
 

سخن پایانی

تردمیل ها محبوب‌ترین دستگاه‌های ورزشی خانگی هستند. با توجه به شیوع ویروس کرونا خرید تردمیل می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. تردمیل کارکرده و نو با توجه به شرایط و نوسانات ارز دچار افزایش قیمت شده‌اند. ازاین‌رو خرید تردمیل کارکرده می‌تواند انتخاب بهتری باشد. همین‌طور که در مقاله گفته شد برای خرید تردمیل کارکرده یا نو باید به نکاتی توجه کرد. در ابتدا مقاله قرار شد سایت‌های معتبر فروشگاهی رو معرفی کنم یکی از این فروشگاه‌های معتبر درزمینهٔ فروش تردمیل کارکرده فروشگاه پرشین اسپرت مشهد که تمامی محصولات این فروشگاه 6 ماه گارانتی تعویض دارند. برای دیدن فروشگاه معتبر و خرید تردمیل استوک کلیک کنید.

 
 
 
فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل باشگاهی کارکرده"تردمیل خانگی کارکرده"تردمیل دست دوم"تردمیل", نویسنده : nima persiansport بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 14:19

استفاده صحیح از تردمیل

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی اکثر افراد برای حفظ سلامتی و فرار از چاقی به فکر خرید تردمیل کارکرده یا نو می‌افتند. ازاین‌رو خرید یک تردمیل کارکرده یا نو می‌تواند یک دغدغه برای افراد باشد. با توجه به شرایط و نوسانات ارزی خرید تردمیل کارکرده خوب می‌تواند یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه باشد. در مقاله قبل در مورد ویژگی‌های یک تردمیل کارکرده خوب و این‌که قیمت تردمیل کارکرده به چه عواملی بستگی دارد توضیح دادیم.

در این مقاله قصد داریم تا در مورداستفاده صحیح از تردمیل که شامل قیل و بعد تمرین می‌شود صحبت کنیم. تردمیل یا دوثابت در خانه، باشگاه ورزشی، لابی ویا حتی در محل کار مورداستفاده قرار می‌گیرد. تردمیل کارکرده یا نو دارای ویژگی‌های ازجمله ضربان قلب، کالری، مسافت، تنظیم سرعت و شیب و... می‌باشند. ابتدا در این مقاله نکات کلی را توضیح می‌دهیم و سپس مانند مقاله‌های قبلی به معرفی فروشگاه‌های معتبر و سایت‌های معتبر می‌پردازیم. برای خرید تردمیل کارکرده یا همان تردمیل استوک حتماً باید آگاهی کامل نسبت به دستگاه داشته باشید.

ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنم که حتماً مقاله در مورد خرید تردمیل کارکرده و برند های معتبر تردمیل رو مطالعه کنید؛ زیرا در این مقاله‌ها برندهای معتبر تردمیل دست‌دوم در ایران که بازار دست‌دوم خوبی هم دارند را معرفی کردیم.

http://persiansport.net/

نکات کلی استفاده از تردمیل

چه تردمیل کارکرده و چه تردمیل نو مانند سایر وسایل برقی نیاز به مراقب دارند. ازاین‌رو اگر با دستگاه خود به‌اصطلاح مدارا نکنید باعث خرابی و ایجاد هزینه برای شما می‌شود. شرایط نگهداری تردمیل با سایر وسایل برقی متفاوت است. محل نگهداری، روغن‌کاری به‌موقع، استفاده از محافظ برق می‌توانند نقش مهمی در سلامت تردمیل شما داشته باشند.

مراقبت و احتیاط

تردمیل ها برای استفاده تنها یک نفر می‌باشد اگر تعداد بیشتری از یک نفر بر روی دستگاه بروند موتور دستگاه دچار آسیب می‌شود. نوسان ناگهانی جریان برق منجر به آسیب دیدن تردمیل می‌شود. تغییرات آب و هوایی و خاموش و روشن کردن دیگر وسایل برقی می‌تواند باعث پیک ولتاژ و تداخل امواج شود. برای محدود کردن این موارد حتماً از یک محافظ برق استفاده کنید. کابل برق را به‌دوراز تسمه قرار دهید و از کابل خراب و کهنه استفاده نکنید. قبل از تمیز کردن و یا تعمیرات، تردمیل را از پریز برق بکشید. تردمیل را در معرض رطوبت زیاد و تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید.

خطرات احتمالی

قبل از استفاده از تردمیل اگر بیماری خاصی دارید حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. اگر در هنگام کار با تردمیل دچار سرگیجه یا تنگی نفس شدید حتماً کار با دستگاه را متوقف کنید. همیشه تردمیل را بر روی سطحی صاف، تمیز و محکم قرار دهید و هرگز کنار آب از آن استفاده نکنید. مطمئن شوید که اشیای نوک‌تیز و برنده در اطراف دستگاه وجود نداشته باشد و حداقل تا 1 متر اطراف تردمیل فضای خالی موجود باشد.

کفش مناسب

کفش کنونی لژ دار که با دست به‌راحتی تا شود می‌تواند یک انتخاب خیلی مناسب برای تردمیل باشد. دقت داشته باشید کفش پیاده‌روی با کفش تردمیل متفاوت است. باید پا هنگام ورزش کردن با تردمیل احساس راحتی داشته باشد. استفاده از جوراب ضخیم و بلند هم فراموش نکنید. در مقاله قبلی به‌صورت کامل در مورد کفش مناسب تردمیل صحبت کردیم. برای دیدن مقاله کفش مناسب تردمیل کلیلک کنید.

نوشیدن آب

در هنگام ورزش کردن با تردمیل بدن به آب کافی نیاز دارد. یک ساعت قبل ورزش حتماً مقداری آب بنوشید. در هنگام ورزش نیز بطری آب همراه داشته باشید تا در هنگام تشنگی مصرف کنید. نکته مهم که باید حتماً آن را رعایت کنید این است که قبل از شروع ورزش به دستشویی بروید. چون درصورتی‌که این کار را در اواسط تمرینتان انجام دهید، از فواید ورزش‌های هوازی بی‌نصیب می‌مانید.

حرکات کششی

قبل از شروع کار با تردمیل از حرکات کششی یا به‌اصطلاح گرم کردن قافل نشوید.  قبل از اینکه ورزش با تردمیل را آغاز کنید، با سرعت 2 تا  3 کیلومتر در ساعت، به مدت 5 دقیقه بر روی تردمیل راه بروید. به یاد داشته باشید که این کار را بعد از پایان تمرینات نیز انجام دهید. چون باعث می‌شود که ضربان قلب و تنفس به حالت عادی برگردد؛ اصطلاحاً به این کار سرد کردن بدن بعد از ورزش می‌گویند.

ایمنی و امنیت

تردمیل کارکرده و نو یک کمربند ایمنی دارد که ازیک‌طرف به دستگاه و از طرف دیگر به لباس شما متصل می‌شود و از افتادن شما در هنگام تمرین جلوگیری می‌کند. استفاده از کمربند تنها مختص به افراد مبتدی نیست بلکه، همه افرادی که با تردمیل کار می‌کنند برای جلوگیری از هر آسیب و خطری باید از آن استفاده کنند. از دفترچه راهنما تردمیل استفاده کنید و کار با پنل تنظیمات و صفحه‌نمایش را یاد بگیرید. می‌توانید میزان سرعت و شیب را به‌دلخواه مشخص کنید. در ابتدا از برنامه‌های پیش‌فرض دستگاه استفاده کنید. بعدازاینکه به‌اندازه کافی حرفه‌ای شدید و به کار با تردمیل عادت کردید، می‌توانید برنامه دلخواه خودتان را تنظیم کنید.

http://persiansport.net/

حرف آخر

تمام مواردی که در توضیحات بالا گفته شد برای کار با دستگاه تردمیل کارکرده و نو باید رعایت شود. نه‌تنها افراد مبتدی بلکه افراد حرفه‌ای هم باید رعایت کنند. فروشگاه‌های معتبر زیادی وجود دارند که درزمینهٔ فروش تردمیل استوک و تردمیل کارکرده فعالیت دارند. یکی از این فروشگاه معتبر که سایت معتبری هم دارد فروشگاه پرشین اسپرت مشهد می‌باشد. این فروشگاه واقع در مشهد میدان جانباز مجتمع نیکا می‌باشد. تمام محصولات این فروشگاه 18 ماه گارانتی معتبر دارند و به سراسر ایران هم ارسال دارند.

برای دیدن سایت‌های معتبر فروش تردمیل دست‌دوم و تردمیل کارکرده کلیک کنید.

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل"تردمیل دست دوم", نویسنده : nima persiansport بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 23 مرداد 1399 ساعت: 14:09

هزینه خرید تردمیل

با توجه به شیوع ویروس کرونا حتماً به فکر ورزش کردن در خانه افتاده‌اید. تردمیل یا دوثابت محبوب‌ترین دستگاه ورزشی خانگی هست. از این‌رو خرید یک تردمیل کارکرده می‌تواند انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌ای باشد. با توجه به شرایط ارزی کشور ایران ما تردمیل کارکرده و نو هم دچار نوسانات قیمتی شده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم ابتدا به سراغ معرفی چند برند معتبر بپردازیم سپس حدود قیمت تردمیل کارکرده و نو رو هم برسی کنیم.

تردیمل یک دستگاه محبوب برای انجام ورزش‌های هوازی در خانه و باشگاه می‌باشد. شما از تردمیل کارکرده یا نو می‌توانید برای کاهش وزن، پرورش عضلات و ماهیچه‌ها یا برای بهبود ضربان قلب استفاده کنید. همه سنین مختلف می‌توانند از تردمیل استفاده کنند به همین علت تردمیل محبوب‌ترین و پرکاربردترین دستگاه ورزشی می‌باشد.

در پایان این مقاله قصد داریم فروشگاه‌های معتبر اینترنتی که درزمینهٔ فروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی کنیم تا شما به‌راحتی بتونیم تردمیل موردنظرتون رو خریداری کنید.

معرفی برندهای معتبر

در ابتدا قصد داریم چند برند معتبر در تردمیل کارکرده و نو معرفی کنیم. در هنگام خرید حتماً باید به بازار دست‌دوم تردمیل کزکرده توجه داشته باشید. به‌این‌علت که اگر زمانی خواستید تردمیل دست‌دوم خود را بفروشید به مشکل نخورید. توجه داشته باشید که نمانام‌های تایوانی چه تردمیل کارکرده و یا نو بازار بسیار بهتری از تردمیل های چینی دارند. قصد داریم تا چند برند را به‌صورت مختصر در زیر برسی کنیم.

برند توربوفیتنس turbo fitness

یکی از معروف‌ترین برند مای بازار می‌باشد که یک کمپانی تایوانی می‌باشد. فعالیت این برند بیشتر در اروپا و آسیاست و بازار دست‌دوم بسیار خوبی هم دارد که تردمیل کارکرده ان طرفداران زیادی دارد. از ویژگی مای این محصولات قدرت خوب موتر و  مدل­های چندکاره آن مجهز به کش ایروبیک، پایه شنا، ماساژور برقی می‌باشد.

قیمت تردمیل تایوانی توربوفیتنس جزء قیمت­های مناسب و متوسط رو به بالا بازار است. نظرات کاربران برای مدل­های باشگاهی این برند، این کمپانی را جز محبوب‌ترین‌ها قرار داده است.

برند دی کی سیتی DK CITY

کمپانیDKCITY یکی از برترین و حرفه‌ای‌ترین تولیدکننده تجهیزات هوازی ورزشی می‌باشد که درسال 1987 در کشور تایوان تأسیس شد.

این کمپانی به دلیل داشتن گروه قوی مهندسی در تولید تجهیزات باکیفیت حتی در روزهای ابتدایی تولیدات خود به معروفیت در بازار پررقابت تجهیزات ورزشی رسید. لازم به ذکراست که بین تردمیل مای دی کی سیتی سری مای DX و LX تولیدات خود کمپانی تایوانی این برند می‌باشند و سری مای SX تولید چین و تحت لیسانس تایوان می‌باشد.

برند جی کی اکسر jkexer

برند JKexer جی کی اکسر ساخت کشور تایوان هست و مبدأ آن‌هم تایوان بوده است. این مارک که در رتبه‌بندی بهترین مارک‌ها جزء 5 برند اول در ایران است محصولات بسیار باکیفیت و متنوعی تولید می‌کند تا هرکس با توجه به شرایط خود بتواند تردمیل موردنظر خود را انتخاب کند. بازار دست‌دوم این یرند هم بسیار خوب هست.

قیمت تردمیل

در این قسمت قصد داریم حدود قیمتی تردمیل کارکرده و نو را بررسی کنیم. قیمت تردمیل به چند نوع عامل مهم بستگی دارد. قدرت موتور هرچقدر بیشتر باشد تحمل وزن هم بیشتر است و قیمت هم نیز بیشتر است. از دیگر عوامل مهم می‌توان به برند تردمیل کارکرده یا نو دستگاه دانست. تردمیل کارکرده باشگاهی نسبت به تردمیل کارکرده خانگی قیمت بیشتری دارند.

تردمیل بین 5 تا 10 میلیون

این تردمیل ها معمولاً قدرت 2 اسب بخار و تحمل وزن 110 تا 120 کیلوگرم دارند. این دستگاه با این مشخصات فنی برای افراد 90 تا 100 کیلو می‌تواند مناسب باشد. برند مای مختلفی مثل تور بو فیتنس و دی کی سیتی در این محدوده قیمت دستگاه دارند. در این یرند ها سرعت و شیب دستگاه قابل تنظیم هست.

تردمیل بین 10 تا 15 میلیون

تردمیل مای تایوانی معمولاً در این گروه قرار می‌گیرند که برند مای معتبری هم دارند. می‌توان گفت بازار تردمیل آسیا در دست کشور تایوان هست. قدرت موتور این گروه بین 2.5 تا 3 اسب بخار هست و تحمل وزن بین 120 تا 140 کیلوگرم دارند. علاوه بر تنظیم شیب و سرعت امکاناتی نظیر سیستم سنجش ضربان قلب بی‌سیم، فن خنک‌کننده قوی، قابلیت اتصال به گوشی مای هوشمند، قابلیت پخش موزیک، ضربه‌گیرهای حرفه‌ای و ... را دارا هستند.

تردمیل 15 میلیون به بالا

در این گروه تردمیل مای باشگاهی قرار می‌گیرد. این تردمیل ها قدرت موتور 4 اسب بخار به بالا دارند و تحمل وزن 180 کیلوگرم دارند. البته کسانی که وزن بالای 140 کیلو دارند برای استفاده در خانه هم باید تردمیل باشگاهی استفاده کنند. نمانام‌های تایوانی این گروه همگی تک کار هستند و دارای سرعت و شیب می‌باشند.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد خرید تردمیل کارکرده و نو و همچنین در مورد برند مای معتبر جهانی صحبت کردیم. در هنگام خرید تردمیل حتماً باید به بازار دست‌دوم دستگاه توجه کنیم. اگر به دنبال خرید به دستگاه مقرون‌به‌صرفه هستید ما قصد داریم تا فروشگاه‌های معتبر که سایت مای معتبری هم دارند رو معرفی کنیم.

یکی از این فروشگاه مای معتبر درزمینهٔ فروش تردمیل کارکرده هست فروشگاه پرشین اسپرت مشهد که تمامی محصولات این فروشگاه 6 ماه گارانتی تعویض دارند این فروشگاه واقع در مجتمع نیکا مشهد هست. من آدرس سایت این فروشگاه رو در لینک زیر قرار میدم. امیدوارم این مقاله به خرید شما در تردمیل کارکرده کمک کرده باشد.

برای دین سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل باشگاهی کارکرده"تردمیل خانگی کارکرده"تردمیل دست دوم"تردمیل", نویسنده : nima persiansport بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت: 13:00

سرعت مناسب برای تردمیل

قبل از دویدن بر روی تردمیل باید به نکاتی ازجمله فیزیک بندی خود، اهداف دویدن و ایمنی توجه داشته باشید. خریداران کم‌تجربه تردمیل کارکرده یا نو که به‌تازگی شروع به تمرین با تردمیل یا دوثابت کرده‌اند. باید حتماً به این نکات توجه کنند و پیشنهاد می‌کنیم برای شروع تمرین با تردمیل کارکرده روی به دویدن سریع نیاورید. ابتدا با نرم دویدن آغاز کنید و سپس با توجه به افزایش مهارت کار با دستگاه شروع به دویدن سریع کنید.

در پایان هم مانند مقاله‌های قبلی فروشگاه‌های معتبری که سایت‌های معتبری هم دارند رو معرفی خواهیم کرد. با توجه به قیمت تردمیل شاید خیلی از افراد توان خرید تردمیل نو را نداشته باشند. ازاین‌رو ما سعی می‌کنیم سایت‌هایی که فروش انواع تردمیل کارکرده همراه با گارانتی رادارند معرفی کنیم. در خرید تردمیل کارکرده خیلی باید دقت کنید تا یک دستگاه خوب بخرید. برای کمک در خرید تردمیل کارکرده هم برای شما توصیه می‌بینم مقاله‌های ما در مورد خرید تردمیل کارکرده و دست‌دوم حتماً مطالعه کنید.

لینک مقاله خرید تردمیل کارکرده باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. همچنین مقاله شیب تردمیل که مکمل مقاله سرعت تردمیل هست را مطالعه کنید.

http://persiansport.net/
 

سرعت استاندارد

معمولاً تردمیل ها سرعتی بین 1 تا 20 کیلومتر دارند. البته تفاوت سرعت هم در تردمیل تا با توجه به نوع خانگی و باشگاهی متفاوت می‌باشد. سرعت دویدن با تردمیل کارکرده یا معمولی به‌راحتی فرد بستگی دارد. معمولاً سرعت نرم دویدن نهایتاً 6 کیلومتر است و بالاتر از 8 کیلومتر دویدن محسوب می‌شود. ورزشکارانی که پاهای بلندتری دارند،‌ ممکن است به‌سرعت های بالاتری نیاز داشته باشند تا بتوانند بازه حرکت دویدن را به‌خوبی اجرا کنند.

سرعت یا زمان

ورزشکاران و مربیان حرفه‌ای همیشه توصیه می‌کنند به‌جای دویدن سریع روی تردمیل زمان استفاده از تردمیل را با یک سرعت مناسب بیشتر کنید؛ زیرا دودین سریع باعث خستگی زودرس شما می‌شود؛ بنابراین توصیه مربیان دویدن نرم در سرعت متعادل در بازه‌های طولانی می‌باشد. افراد مبتدی ورزش با تردمیل می‌توانند اهداف خود را بر روی 10، 15 و 20 دقیقه تنظیم کنند. سرعت دویدن نرم باید ضربان قلب شمارا حداقل به میزان 60 درصد بالا ببرد.

با بهبود شرایط فیزیکی بدن و کسب مهار کار کردن با تردمیل می‌توانید سرعت‌بالای 8 کیلومتر رو هم تجربه کنید. در صورت مهارت و تجربه کافی می‌توانید از شیب اصولی هم استفاده کنید. البته از شیب تردمیل هم مزایا و معایبی دارد. در صورت توجه نکردن به این مسائل باعث آسیب‌دیدگی و دردهای کمر و زانو می‌شود.

شما می‌توانید با اضافه کردن شیب به دستگاه تردمیل کارکرده، شرایط دویدن در خارج از محیط خانه را شبیه‌سازی کنید. برای مثال شبیه‌سازی بالا رفتن از تپه درشیب 4 درصد امکان‌پذیر است. اگر دویدن طولانی‌مدت بر روی تردمیل را بیشتر ترجیح می‌دهید، بدانید که دویدن در سرعت 5 کیلومتر بر ساعت برای 15 دقیقه بسیار مناسب است. با ایجاد یک تناسب و با استفاده از این اعداد برنامه تمرین جدیدی برای خود طراحی کنید و به program دستگاه اضافه کنید. تمامی موارد گفته‌شده بر روی ماتیور تردمیل نمایش داده می‌شود.

چطور سرعت مناسب را پیدا کنیم؟

انتخاب سرعت مناسب برای تردمیل می‌تواند به درمان خیلی از بیماری تا ازجمله کمردرد و زانودرد و همچنین بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت کمک کند.  بهترین سرعت مناسب و راحت که احساس دویدن طبیعی را به ورزشکار می‌دهد به شرایط شخصی هر فرد بستگی دارد. اگر میزان ضربان قلب شما بالاست، بازه تمرینی شما با تردمیل خوب است.

برای مثال فردی که 80 کیلوگرم وزن دارد و در سرعت 6 کیلومتر بر ساعت تردمیل به مدت 30 دقیقه می‌دود، بر روی یک تردمیل کارکرده با شیب 1 درصد برای سوزاندن 400 کیلوکالری باید 5 کیلومتر را طی کند. 
نتیجه کار با توجه به عواملی چون سن، سطح تناسب‌اندام و سایر فاکتور تا بستگی دارد. اگر پاهای شما بلند است، سرعتی حدود 5 کیلومتر بر ساعت می‌تواند نوعی راه رفتن سریع محسوب شود.

http://persiansport.net/
 

نتیجه‌گیری

در این مقاله در مورد سرعت مناسب تردمیل کارکرده و نو توضیحاتی دادیم. در مقالات قبل هم در مورد شیب تردمیل صحبت کردیم. سرعت و شیب تردمیل دو عامل بسیار مهم در استفاده از این دستگاه می‌باشد. رعایت اصولی هر دو مورد بسیار ضروری است. اگر تجربه اول کار با تردمیل رادارید حتماً این مقالات رو مطالعه کنید تا به شما در انتخاب سرعت و شیب مناسب کمک کند. همانند مقاله‌های قبلی در انتها می‌پردازیم به فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر که درزمینهٔ تردمیل کارکرده فعالیت دارند.

با توجه به شرایط ارزی انتخاب یک تردمیل کارکرده مناسب می‌تواند خیلی مقرون‌به‌صرفه باشد. البته قبل از خرید تردمیل کارکرده حتماً با آگاهی کامل و اطلاعات کامل خرید کنید. یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید تردمیل کارکرده قدرت موتور و گارانتی دستگاه می‌باشد. یکی از این فروشگاه معتبر که در مشهد در مجتمع نیکا فعالیت دارد و سایت پرفروش و معتبری هم دارد پرشین اسپرت می‌باشد. محصولات این فروشگاه همگی دارای 18 ماه گارانتی می‌باشد. لینک سایت فروشگاه رو در انتها برای شما قرار می‌دهم. امیدوارم این مقاله برای استفاده صحیح از سرعت تردمیل به شما کمک کرده باشد.

دیدن سایت معتبر فروش تردمیل کارکرده کلیک کنید.

 
 
 
فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل"تردمیل دست دوم", نویسنده : nima persiansport بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 14:39

تأثیر تردمیل بر درمان بیماری‌های مختلف

در این مقاله قصد داریم تا در مورد تأثیر تردمیل بر درمان انواع بیماری‌های مختلف توضیح دهیم. همانند مقاله‌های قبل در مورد خرید انواع تردمیل کارکرده که با توجه به شرایط اقتصادی میتوانند انتخاب مناسبی باشند توضیح خواهیم داد؛ اما تردمیل یا همان دوثابت توسط پزشکان برای درمان خیلی از بیماری ما توصیه می‌شود. از جمله بیماری‌های مثل قلبی و عروقی، کمردرد یا همان دیسک کمر، دیابت، فشارخون و خیلی بیماری‌های دیگه که قصد داریم در 2 مقاله به بررسی انها بپردازیم.

در پایان هم مانند مقاله‌های قبلی فروشگاه‌های معتبری که سایت‌های معتبری هم دارند رو معرفی خواهیم کرد. با توجه به قیمت تردمیل شاید خیلی از افراد که درگیر بیماری هستند توان خرید تردمیل نو را نداشته باشند. از این رو ما سعی میکنیم سایت‌هایی که فروش انواع تردمیل کارکرده همراه با گارانتی را دارند معرفی کنیم. در خرید تردمیل کارکرده خیلی باید دقت کنید تا یک دستگاه خوب بخرید. برای کمک در خرید تردمیل کارکرده هم برای شما توصیه میکینم مقاله‌های ما در مورد خرید تردمیل کارکرده و دست دوم حتماً مطالعه کنید.

لینک مقاله خرید تردمیل کارکرده باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

http://persiansport.net/
 

دیابت

یک فرد مبتلابه قند خون باید سه چیز را رعایت کند: رژیم غذایی مناسب، دارو و ورزش کردن. فعالیت بدنی برای افراد مبتلابه دیابت بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر برای افراد دیابتی خرید یک تردمیل کارکرده یا نو می‌تواند ب سلامت شما کمک فروانی کند.

تأثیر تردمیل بر دیابت

1-تمرین با تردمیل باعث ترقیب انسولین می‌شود.

2-بهبود گردش خون.

3-کاهش استرس در افراد دیابتی

4-باعث استحکام استخوان‌ها می‌شود.

5-باعث ایجاد کنترل وزن و درنتیجه حساسیت بدن به انسولین بهبود می‌بخشد.

تمرین مناسب دیابت

تمرین را کوتاه با 10 تا 20 دقیقه پیاده‌روی تردمیل آغاز کنید. ماهیچه‌ها و کبد مجبور به آزادسازی قند خون ذخیره‌شده می‌شوند. معمولاً بعد از غذا خوردن قند خون یا همان گلوکز افزایش می‌یابد. یک جلسه تمرین 20 دقیقه‌ای ماهیچه‌ها را به برداشت گلوکز ترغیب ما کند و سطح آن را در خون کمتر می‌کند.
تمرینات فشرده برای کسانی که دیابت دارند خوب نیست، زیرا می‌تواند نتیجه عکس دهد و به افزایش قند خون منجر شود. در این حالت، بدن یک تمرین باشدت را به‌عنوان استرس تلقی می‌کند و هورمون‌های استرس را در خون آزاد می‌کند و این پیک‌های شیمیایی سطح گلوکز را بدون هیچ نتیجه‌ای زیاد می‌کنند.

برای این‌که بخواهید اصولی‌تر تمرین کنید پیشنهاد می‌جنبم حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید؛ زیرا با توجه به شناخت بدن شما می‌توانند برنامه‌های خیلی کاربردی‌تری در اختیار شما قرار دهند.

http://persiansport.net/
 

بیماری پارکینسون

پارکینسون نوع بیماری که براثر اختلالات عصبی به وجود می‌آید. لرزش بدن، عدم کنترل روی ماهیچه و عدم جابه‌جا شدن می‌تواند از علائم این بیماری باشد. در آزمایش‌ها و تحقیقات محققان نشان می‌دهد که تردمیل بر درمان بیماری پارکینسون نقش بسیار مهمی داشته است. تمرینات تردمیل می‌توانند باعث بهبود چشمگیری در وضعیت جسمی بیماران پارکینسون شود. درواقع گروهی که تحت آزمایش قرار گرفتند، در سرعت راه رفتن، طول راه رفتن و طول گام‌ها پیشرفت‌های امیدوارانه‌ای داشتند.

تأثیر تردمیل بر بیماری پارکینسون

بیماران پارکینسونی که با سرعت کم بر روی تردمیل راه رفتند، درزمینهٔ حرکت‌های بدن و گام برداشتن پیشرفت‌های خوبی کردند. بر اساس گفته محققان دانشگاه مریلند، پیاده‌روی با تردمیل، بهتر از ورزش در سرعت‌های بالا در زمان‌های کوتاه یا تمرینات مقاومتی مثل پرس‌های پا، کِرلینگ ما و کشش ما می‌باشد.

این آزمایش ابتدا بر روی چند تن از بیماران پارکینسون که درراه رفتن مشکل داشتند، موردتحقیق قرار گرفتند و به چند گروه تقسیم شدند. هر یک از این گروه ما می‌بایست ورزش‌های متفاوتی را انجام دهند.
یک گروه تمرینات پرفشار تردمیل را انجام دادند، راه رفتن سریع، اما برای 30 دقیقه. گروه دیگر با سرعت کم‌تر بر روی تردمیل راه رفتند، اما به مدت 50 دقیقه. گروه سوم بعد از انجام تمرینات کششی، نوعی ورزش را بدون تردمیل امتحان کردند، فعالیت‌هایی مانند پرس پا، کشش و کرلینگ را انجام دادند.

همه‌ی اعضا سه بار در هفته و به مدت 90 روز ورزش کردند،  که این فعالیت ما توسط پزشکان ورزشی مرکز تحت نظارت قرار گرفت.
تحقیقات نشان می‌دهد که تمرینات کم شدت تردمیل کارکرده باعث بهبودهای قاطعی در قدم برداشتن و تحرک بیماران شد. افرادی که تمرینات کم‌فشار تردمیل را پیش گرفتند، نسبت به بقیه عملکرد بهتری را در مسیر راه رفتن و سرعت راه رفتن داشتند. افرادی که تمرینات بدن‌سازی را انجام دادند توانستند به استانداردهای این بیماری دست پیدا کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد دو نوع بیماری شایع که بین افراد جامعه دیده می‌شود توضیحاتی دادیم. در مقاله‌های بعدی در مورد بیماری‌های بیشتری توضیح خواهیم داد. علاوه بر تأثیر تردمیل بر بیماری ما قرار بر این شد تا در مورد خرید تردمیل کارکرده یا نو هم به شما کمک کنیم.

فروشگاه‌های معتبر زیادی وجود دارند که درزمینهٔ فروش تردمیل کارکرده فعالیت دارند. یکی از این فروشگاه معتبر که سایت معتبری هم دارد فروشگاه پرشین اسپرت مشهد می‌باشد. این فروشگاه واقع در مشهد میدان جانباز مجتمع نیکا می‌باشد. تمام محصولات این فروشگاه 18 ماه گارانتی معتبر دارند و به سراسر ایران هم ارسال دارند.

برای دیدن سایت‌های معتبر فروش تردمیل کارکرده کلیک کنید.

 
 
 
فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل"تردمیل دست دوم", نویسنده : nima persiansport بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 13:03

مزایا و معایب شیب تردمیل

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد شیب تردمیل یا دوثابت صحبت کنیم. اکثر تردمیل کارکرده و نو خانگی و باشگاهی دارای شیب هستند. شیب تردمیل به دو صورت می‌باشد شیب برقی و شیب دستی. تردمیل های باشگاهی معمولاً دارای شیب برقی هستند.شیب دستی در بعضی از تردمیل های خانگی وجود دارد. تردمیل های دارای شیب برقی گران‌تر از تردمیل های شیب دستی هستند.

صحبت از قیمت تردمیل شد باید بگوییم که قیمت خود تردمیل ها با توجه به نوسانات قیمت دلار و ارز افزایش پیداکرده است. به همین دلیل خرید یک تردمیل کارکرده می‌تواند یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه باشد. البته حتماً قبل خرید تردمیل کارکرده مقاله ما در مورد ویژگی‌های خرید یک تردمیل کارکرده مناسب را مطالعه کنید.

در پایان هم مانند مقاله‌های گذشته، فروشگاه معتبری که درزمینهٔ فروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی می‌کنیم. دقت داشته باشید که تردمیل کارکرده هم در فروشگاه‌های معتبر گارانتی می‌شوند.

http://persiansport.net/
 

شیب دستی

تردمیل های دارای شیب دستی که معمولاً تردمیل های خانگی هستند بین 3 تا 5 درجه قابل‌تغییر هستند. برای افرادی که نمی‌خواهند از شیب استفاده کنند و یا شیب بیشتر از 5 درجه نیاز ندارند مناسب است. علاوه بر این قیمت کمتری هم دارند و ازنظر اقتصادی، مقرون‌به‌صرفه هستند.
تنظیم شیب دستی در تردمیل کارکرده، باید زمانی باشد که دستگاه خاموش است و کسی بر روی تسمه نباشد. در انتهای بدنه تردمیل یک اهرم با تعدادی جایگاه وجود دارد که به تعداد درجات شیب تعبیه‌شده است. برای مثال اگر می‌خواهید شیب تردمیل را بر روی 3 درجه قرار دهید. باید اهرم را روی جایگاه 3 بگذارید تا شیب تردمیل تا 3 درجه افزایش یابد.

شیب برقی

شیب برقی تردمیل رو شما زمانی که دستگاه روشن هم هست می‌توانید تنظیم کنید. کلیدهایی بر روی مانیتور و دسته وجود دارد که شما می‌توانید شیب دستگاه را کم‌وزیاد کنید. مدل‌های شیب برقی بین 12 تا 20 درجه قابل‌تغییر هستند و موتور مربوط به تغییر شیب مجزایی دارند؛ بنابراین فشاری به موتور اصلی تردمیل وارد نمی‌شود. البته مدل‌های شیب برقی برای افراد حرفه‌ای که نیاز به شیب بالای 5 درجه‌دارند مناسب‌تر می‌باشد.

مزایا شیب

استفاده از شیب مزایا زیادی دارد. یکی از این مزایا سوزاندن بیشتر کالری می‌باشد. شما اگر فشار تمرینی خود را بیشتر کنید و شیب دستگاه رو افزایش بدین قطعاً کالری بیشتری خواهید سوزاند؛ اما این کار حتماً اصولی و زیر نظر مربی انجام دهید در غیر این صورت اگر حرفه‌ای نباشید شیب زیاد باعث مشکلات و آسیب دیدیگی می‌شود.

در تردمیل های با شیب برقی داخل حافظه دستگاه تعدادی برنامه تمرینی پیش‌فرض وجود دارد. یکی از این برنامه‌های پیش‌فرض، برنامه شبیه‌ساز تپه نوردی ست که با تغییرات شیب به‌صورت مداوم، کالری سوزی را افزایش می‌دهد. با استفاده از شیب می‌توانید توان قلبی خود را افزایش دهید و حتی زمانی که سرعت خود را کاهش می‌دهید.

با شیب تردمیل کارکرده هم‌زمان گروهی از عضلاتتان را درگیر تمرین کنید و قدرت آن‌ها را افزایش دهید. اگر شما در تمرینات شیب‌دار تازه‌کار هستید، فشار را بر ماهیچه‌های چهار سر، آشیل و گلوتئال به‌خوبی احساس خواهید کرد. برای دیدن لینک مقاله شروع تمرین با تردمیل کلیک کنید.

http://persiansport.net/
 

معایب شیب

اگر استفاده از شیب اصولی نباشد مشکلات زیادی به وجود می‌آورد. همیشه مربی‌ها مثال اینترنت را برای شیب تردمیل می‌زنند که هم می‌تواند سازنده و مفید باشد و هم می‌تواند مخرب و زیان‌آور باشد. اگر استفاده صحیح از شیب را یاد داشته باشید به‌هیچ‌عنوان زیان‌آور نیست. اگر فرد بدون آمادگی جسمانی مناسب شروع به تمرینات شیب‌دار بکند قطعاً مشکلات و آسیب‌های جدی می‌بیند.

افرادی که مشکلات قلبی و عروقی دارند نباید از تمرینات شیب‌دار استفاده کنند. اگر می‌خواهند از شیب استفاده کنند حتماً باید با دستور پزشک متخصص این کار را انجام دهند. اگر از آن دسته افرادی هستید که آرترز یا دیسک کمر دارید به‌هیچ‌عنوان از شیب استفاده نکنید. البته اگر با دیسک کمر سروکله می‌زنید و یا عمل جراحی دیسک داشته‌اید والان در مرحله ریکاوری بعد از جراحی هستید. استفاده از تردمیل، البته تحت نظر پزشک، می‌تواند به حل مشکل شما کمک زیادی بکند و این دوره درمانی سریع‌تر پیش برود.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد انواع شیب تردمیل کارکرده که در دو نوع دستی و برقی وجود داشت توضیح دادیم. همین‌طور در مورد مزایا و معایب شیب تردمیل اطلاعاتی در اختیارتان قراردادیم. در انتها قصد داریم در مورد خرید تردمیل کارکرده و نو سایت‌های معتبری که درزمینهٔ فروش تردمیل کارکرده هستند رو معرفی کینم.

با توجه به شرایط قیمتی انتخاب یک تردمیل کارکرده مناسب می‌تواند خیلی مقرون‌به‌صرفه باشد. البته قبل از خرید تردمیل کارکرده حتماً با آگاهی کامل و اطلاعات جامع خرید کنید. یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید تردمیل کارکرده قدرت موتور و گارانتی دستگاه می‌باشد. یکی از این فروشگاه معتبر که در مشهد در مجتمع نیکا فعالیت دارد و سایت پرفروش و معتبری هم دارد پرشین اسپرت می‌باشد. محصولات این فروشگاه همگی دارای 18 ماه گارانتی می‌باشد. لینک سایت فروشگاه رو در انتها برای شما قرار می‌دهم. امیدوارم این مقاله برای استفاده صحیح از شیب تردمیل به شما کمک کرده باشد. دیدن سایت معتبر فروش تردمیل کارکرده کلیک کنید.

 
 
فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل"تردمیل دست دوم", نویسنده : nima persiansport بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت: 14:48